Monday, March 15, 2010

jom berjalan










awal cuti baru ni aku gi sg petani..kawan kawin..dah tua baru nak kawin he..he..he...
malam pertama aku tido kat umah Salman di teluk intan...esoknya baru gerak gi sg petani....sampai sg petani tido umah zaki 1 mlm...ptg tu sempat gi tanjung dawai gi beli ikan bilis..dari teluk intan sampai sg petani wife aku bawah..aku tido kat sebelah...bestgak ddk sebelah niii...dalam perjalanan dari perak ke penang hujan lebat gila...tak nampak jalan...hari ahad gi kenduri Zulkhairi kawin..jumpa Najib ngan salmi ...dah 13 thn tak jumpa...ptg tu balik singgah changkat jering umah Yan ..member maktab...lpas makan malam balik KL...sampai KL pukul 1 pagi...esok balik rembau..sampai rembau pukul 6 ptg..mlm tu terus gi mengajar kat masjid bongek dan malam tu jugak lepas kuliah aku gi kelas pengajian kitab sirussalikin utk mendalami ilmu pulak...

cuti nanti mana pulak nak gi jalan??????

No comments:

Post a Comment